Denne redigeringen vil også skape nye sider på Comic Vine for: Pass på, du foreslår å legge til helt nye sider på wiki sammen med endringene dine. Pass på at dette er hva du tenkte. Dette vil sannsynligvis øke tiden det tar for endringene dine for å gå live. Kommenter og lagre inntil du tjener 1000 poeng, må alle dine innleveringer være registrert av andre Comic Vine-brukere. Denne prosessen tar ikke mer enn noen få timer, og du sender deg en e-post når den er godkjent. Lagre endringene dine 2017 CBS Interactive Inc. Alle rettigheter reservert. FacebookComicVineFans twittercomicvine youtubeComicVineVideos RSS0 resultater for vssystemavengersbox eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskin lært modell av produktsalgsprisene de siste 90 dagene. eBay bestemmer trending pris gjennom en maskin lært modell av produktene salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. Ny refererer til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har blitt brukt. Top Rated Plus Selgere med høyeste kjøperverdier Returnerer penger tilbake Skips i en virkedag med sporing Lær merTop Rated Plus Selgere med høyeste kjøperverdier Returnerer penger tilbake Skips i en virkedag med sporing Lær mer Ikke finn det du leter etter Følg vssystemavengersbox for å få e-postvarsler og oppdateringer på eBay Feed.11: 59 PM, torsdag 1215 La oss gi deg en herlig, stressfri shoppingopplevelse i år Heres hvordan vi kan bidra til å gjøre ferien din mer glad: Utvidet retur - Kjøp gjort nå gjennom 23. desember kan returneres til 10. januar 2016, hvis varene er i ny, fabrikkforseglet tilstand. Alle andre vilkår i vår returpolicy gjelder. Hvis bestillingen din er skadet i transitt, må avkastningen fortsatt innledes innen 7 dager etter mottak. Rask frakt - Vi vil jobbe døgnet rundt for å behandle bestillingen så fort som mulig. I den siste fraktsugen før jul, vennligst hold med oss da vi kan ta litt lengre tid å svare på e-post og behandle bekreftelsesmeldinger. Vel arbeid døgnet rundt for å få hver ordre ut av leveringsfristene for å komme fram til tiden. Kontotjenester - Opprett en gratis ToyWiz-konto for å nyte spesielle tilbud, opprette og dele ønsket lister, se bestillingsloggen og spor kjøpene enkelt. Sikker handel og svindelforebygging - Vi bruker en sikker handlekurv til å behandle bestillingen din slik at din sensitive informasjon forblir sikker. ToyWiz jobber også tett med betalingsleverandører for å forhindre bruk av kompromitterte eller stjålne kort. Hvis kortet ditt utløser et varsel, kan vi kontakte deg for å bekrefte informasjon knyttet til bestillingen før den kan behandles. Det bør bare ta noen øyeblikk å løse et falskt varsel, men det går langt for å stoppe nettofusk. Tips for å få gaveene dine levert i tide: Bestil tidlig - i travle høysesongen og gjennom vintervær kan postkontoret, UPS og Federal Express oppleve forsinkelser. Velg riktig fraktalternativ og dobbeltkryss adressen din for å være sikker på at pakken din kommer fram til tiden. Rush-tjenesten er tilgjengelig for å hjelpe deg med kjøp av siste øyeblikk. Tredobbelt sjekke din adresse og leveringsinformasjon og se etter e-postbekreftelser Legg til kundeservicetoywiz i e-postlisten din for å sikre at du mottar varsler som kan trenge innspill før bestillingen kan verifiseres og sendes. Pass på at fraktadressen din er godkjent med ditt kredittkort. For ordrer over 100 må vi sende til enten faktureringsadressen eller en autorisert alternativ adresse. Å legge til denne adressen er en enkel oppgave og endrer ikke faktureringsadressen din. Bare ring kredittkortselskapet ditt med 1-800 nummeret fra baksiden av kortet ditt og be banken om å legge til fraktadressen som en godkjent alternativ fraktadresse. Når du har gjort dette, kan vi behandle bestillingen din. (Merk: Kredittkortselskaper etablerte denne policyen for å forhindre uautoriserte nettkjøp. Som et sikkert handlingssted følger vi disse internettforsvarsprosedyrene, og vi setter pris på tålmodigheten og samarbeidet). VS. System Collectible Card GameWelcome til den andre delen av Upper Deck8217s Introduksjon til Vs. System 2PCG. I dag skal vi se på noen av de tingene som har endret seg i Vs. System 2PCG fra den opprinnelige Vs. System TCG. For å beskrive disse forandringene og gi litt innsikt i design og utviklingsprosessen, spurte vi. System 2PCG leder designer Danny Mandel for å gi deg en kort gjennomgang. Enten du er en Vs. System veteran ønsker å komme tilbake til spillet, noen som alltid ønsket å komme inn i Vs. Systemet, men følte seg skremt eller utelukket, eller kanskje til og med noen som aldri har hørt om Vs. System og ønsker å vite mer om det, bør denne artikkelen fungere som en anstendig primer for hvordan Vs. System 2PCG vil spille. Kampene begynner snart, så vær klar 8211 Vs. System 2PCG lanserer denne sommeren på Gen Con 2015 Dette er Danny Mandel. den ledende spilldesigneren for relanseringen av Vs. System. Mange mennesker har lurt på hvilke endringer som har blitt gjort i spillet, så her går Heres litt bakgrunn på hvem jeg er og hvordan dette prosjektet kom til å være. (Føl deg fri til å hoppe videre og komme til de gode greiene) Vei tilbake i 2003 var jeg en av de fire hoveddesignerne på den opprinnelige Vs. System TCG (sammen med Mike Hummel, Matt Hyra og Ed Fear). Jeg jobbet på Vs. Systemet i et par år, og fortsatte deretter med å jobbe med andre spill på Upper Deck (spesielt World of Warcraft TCG). Så gikk jeg inn i videospill en stund før jeg startet et lite designstudio (Super Awesome Games) med Ben Cichoski. en annen øvre dekk alun. Da vår gamle venn Jason Brenner pingerte oss for noen år siden om å jobbe sammen, hoppet vi på sjansen. Vårt første spill for Upper Deck var Legendary Encounters. En Alien Deck Building Game (som var basert på Devin Lows utmerket legendariske. Et MARVEL Deck Building Game). Etter det snakket Jason til oss om å bringe tilbake Vs. System Vi hadde flere gode diskusjoner om spillet med Jason. Vi diskuterte spilldesign. samleevne. organisert spill og mer. Vi snakket om hvilke faktorer som førte til tidlig eksplosjon og vekst av Vs. Systemet, og som førte til en eventuell nedgang. Vi diskuterte markedet og hvordan verden av spill og spilldesign er forskjellig i 2015 fra hva det var i 2004 (da Marvel Origins ble utgitt). Massevis av tanke gikk inn i denne relanseringen, men for i dag skal jeg fokusere på spilldesign. Når vi diskutert design med Jason, holdt vi alle tilbake til ett punkt: tilgjengelighet. Til tross for alle de opprinnelige Vs. Systemer gode kvaliteter, det var et relativt utilgjengelig spill. Det hadde mange grunnleggende regler å lære, som hvordan formasjoner fungerer, stunbreakthrough utholdenhetstap, flipping up Plot Twists eller spiller dem fra hånd, ressurs kostnader og terskel kostnader, lag angrep og forsterkning, en gratis utvinning, etc. Det var også utfordrende å spill spillet (enn si spill bra) siden det var så mange ting å vurdere (spesielt formasjonstrinnet, sjekke ansiktet nedover igjen og igjen, og gå ned forskjellige angrepsmuligheter mentale flytdiagrammer). Og fordi spillet var utfordrende, førte dette ofte til langsommere svinger og lengre spill, noe som betyr at selv velger å spille nødvendig forpliktelse. Jeg burde stoppe her et øyeblikk og gjøre noe klart. Når jeg sier at det opprinnelige spillet var vanskelig, mener jeg ikke at det var vanskelig for alle. Men det var vanskelig for nok spillere 8212 og for vanskelig for mange mulige spillere 8212 at det gjorde vondt i spillet. Så målet for den nye Vs. Systemet var å finne måter å gjøre spillet mer innbydende til så stort et publikum som mulig, samtidig som man beholdt kjernemekanikken som gjorde opprinnelige Vs. Systemet er så bra i utgangspunktet. Vi startet ved å se på spillet fra alle vinkler, og vi satte alt på bordet. Vi diskuterte hvilke aspekter av spillmotoren som var mest ikoniske og som var mest overflødige. Vi så på hver spilleregel for å se hvilke som hadde vekten. Det er vår oppfatning at i spillet design, jo færre regler jo bedre både når det gjelder tilgjengelighet og eleganse. Dette gjelder spesielt i spill som Vs. System hvor det er så mange regler på kortene selv. Vi har undersøkt små problemer (som om det var verdt å ha terskelkostnader i det hele tatt), store problemer (som treg formasjonstrinn), strukturelle problemer (som hvordan den bratte karakterkurven forstørrer betydningen av å treffe dine dråper) og subtile problemer (som å ha lyst å øke potensialet for drama eller meningsfylte beslutninger i løpet av de første svingene). Til slutt tok vi hovedsakelig spillet fra hverandre og satte det sammen igjen i en mer strømlinjeformet, raskere spillpakke. Det nye spillet har det samme DNA som det gamle spillet, men som du vil se, har mange av systemene blitt oppdatert. Hva er det samme før jeg dykker inn i endringene, her er en rask oversikt over hva som er stort sett det samme: Hver spiller har en Front Row. Bakerste rad . og ressursraden. (Ryggraden pleide å bli kalt Support Row.) Du tegner to kort per tur. Du kan spille et hvilket som helst kort som en ressurs, men noen kort gjør spesielle ting i ressursraden. Du kan omorganisere tegnene dine under Formasjonstrinnet. Tegn direkte angrep hverandre og bli bedøvet (og KO8217d). Mange tegn har Flight andor Range. Det er Team Attacks. Tegn er unike og det er power-ups. Det er Plot Twists (men de jobber litt annerledes). Det er steder (men de jobber mye annerledes). Hva er forskjellig ansvarsfraskrivelse 1. Det kan være vanskelig å visualisere virkningen av noen av disse endringene før du har hatt en sjanse til å faktisk spille spillet. Ansvarsfraskrivelse 2. For nå har jeg bare tid til å forklare endringene. Hvis det er interesse, kan jeg dykke inn i tankegangen bak hver endring senere. Her er de store forskjellene mellom opprinnelige Vs. System og den nye Vs. System 2PCG: Sår i stedet for utholdenhetstegn har en ny stat kalt helse. Når et tegn blir bedøvet, i stedet for å ta stun eller gjennombruddskader, får det et sår. Hvis det tar for mange sår, blir det KOd. Mange tegn har bare 1 helse, slik at de får KOd umiddelbart når de blir bedøvet. Dette betyr at det er viktig å beskytte dem, eller i det minste sørg for at de gjør mye før de blir tatt ut. Hovedkarakterer Hver spiller starter med en 8220 hovedkarakter 8221 i spill som fungerer akkurat som vanlige tegn (kalt støttende tegn), bortsett fra når hovedkarakteren får deg til å komme deg ut av spillet. De fleste hovedkarakterer har 5 eller 6 helse. Det er mye å si om hovedkarakterer (som hvordan boksen kommer med 16 forskjellige, og at de lager en flott dekkkrok, spesielt for nye spillere), men en ting jeg egentlig vil dekke er det i motsetning til de fleste spill hvor du har en helt eller avatar, i vs. System 2PCG Hovedkarakteren fungerer akkurat som dine støttende tegn: Den har ATK og DEF, og noen har fly eller rekkevidde. Den går i front - eller bakre rad, og du kan flytte den under formasjonstrinnet. Det kan angripe, lagangrep og kamp i kamp akkurat som alle andre tegn. Det er imidlertid to store forskjeller: 1) En håndfull effekter refererer til hovedkarakterer spesifikt. 2) Hvert hovedperson har en nivå 1 og en nivå 2-versjon. Du starter med Nivå 1-versjonen, og i løpet av spillet kan du lage spill for å tjene XP og nivåere det, slik at det blir kraftigere og låser opp en ny Super Power. Hver hovedperson skiller seg opp på en annen måte (Captain America liker Team Attacks, Thanos vil KO-tegn, Loki liker Plot Twists, etc.), så i løpet av spillet i tillegg til å prøve å kaste opp din nærvær eller få sår på din motstandernes hovedkarakter, har du ytterligere målet om å utjevne hovedkarakteren din mens du forsøker å forhindre motstanderen i å gjøre det samme. Full gjenoppretting Under gjenopprettingsfasen vil alle dine stunnede tegn (inkludert ditt hovedkarakter) gjenopprette. Enkelere rader og raskere formasjoner I original Vs. System, du vil plassere noen tegn i din Front Row og noen i Back Row, og deretter bestemme hvem som var å beskytte hvem. I Vs. System 2PCG, alt som betyr noe, er hvem i fronten og hvem i ryggen. Hvis det er noen som vender oppe i fronten, er alle tegnene på baksiden beskyttet. Denne forandringen påvirker mange ting om spillingen, men de store er: Den dramatisk øker formasjonstrinnet, og gjør Back Row-tegn lettere å beskytte. Det øker verdien av Ranged og Flying-tegn. (Rangte tegnfutre får bare å slå tilbake hvis de har også rekkevidde, og flygende tegn kan angripe bakruten). Det er også mer subtile implikasjoner som for eksempel å øke viktigheten av lagangrep, men du vil finne ut det når du spiller. Individuell svinger og nytt timingsystem i Vs. System 2PCG, tar hver spiller sin egen tur. Det er flere grunner til at vi endte med å flytte vekk fra den delte svingen (for mange og for intrikate å dykke inn i dem nå), men en enkel grunn er at individet gjør fart på spillet tonn. Sekvensen er nå: Draw Phase. Tegn to kort. Recovery fase. Gjenopprett og klar alle tegnene dine. Bygg fase. Spill en ressurs, rekruttere tegn, omorganisere formasjonen. Hovedfase. Start et hvilket som helst antall Combats, en om gangen. Under din tur kan motstanderen din bare spille Plot Twists eller bruke krefter under Combat (denne endringen øker også tempoet i spillet). Hver Plot Twist og Super Power angir i hvilken fase det kan brukes, eller hvis du kan bruke det under Combat. Revamped Resource System og Super Power Du kan fortsatt spille et kort med forsiden ned som en ressurs, men måten Plot Twists and Locations fungerer er annerledes. Plot Twists blir nå bare spilt fra hånden din. Steder går inn i ansiktet opp og i stedet for å ha sine egne krefter, blir de brukt (vendt nedover) for å aktivere Super Powers. som er kraftige effekter funnet på hovedkarakterer og noen støttende tegn. Nuff Said De er alle de store mekanikene til den nye Vs. System. Det er mindre detaljer (som nøyaktig hvordan hovedkarakterene nivåer opp og hva mulliganregelen er), og det er noen ting du vil føle deg i stedet for å se (som hvordan den flatere karakterstatkurven tar trykket av å alltid trykke på dråpen på kurven, og hvordan kan du faktisk spille en plott twist på tur 1 for å slå en kamp din vei). Men jeg antar at det blir lettere å forstå alt når du har kortene i hendene dine. Før jeg går skal jeg si en ting til. Jeg skjønner at noen av dere kanskje føler at det nye spillet ganske enkelt ikke er Vs. Systemet lenger. Jeg kan absolutt ikke argumentere med noen mening. Alt jeg kan si er at ved å lage dette produktet tok vi de tingene vi elsket om originale Vs. Systemet og prøvde å gjøre dem enda bedre. Du burde nok ha re-branded spillet, som det ville vært bedre mottatt som et nytt spill med 8216Vs System themes8217. I8217m kommer til å gjette at haterne og giftespillene kommer til å slå din lansering i bakken. I8217m kommer til å vente med å gi endelig dom til jeg får sjansen til å se de faktiske kortene og spille. Personlig håper jeg at jeg liker å spille 2PCG. Og jeg håper jeg kan finne noen villige til å spille det nye spillet. Men jeg tror du kommer til å miste et betydelig antall arvespillere (som også er din gratis reklame) fordi, ganske enkelt. dette isn8217t Vs-systemet. Så bare steder kan brukes i ressursraden. Alt annet er død Er det som manna Jeg don8217t spiller Magic, så I8217m er ikke sikker. Det høres ut som at det er fortsatt utmattende, men ingen utholdenhetstap, derfor ikke bruk for forsterkning. Da mister du når hovedpersonen din er KO8217d. Et rangt tegn kan bli bedøvet, med mindre it8217s angriper et annet variert tegn. Rart. Men flygende tegn kan bli bedøvet tilbake med noe. Et hvilket som helst kort kan brukes i Ressursrad, ikke bare steder. Du mister når hovedpersonen din er KO8217d, så you8217ll må strategisere hvordan du får hovedkarakteren i handlingen uten å utsette det for mye eller for ofte. Kompleksiteten er fortsatt der, men de har blitt flyttet til kampfasen der de mer hensiktsmessig tilhører et superheltspill. Flygende figurer er fremdeles melee-tegn, de kan bare fly over Front Row for å angripe Back Row. Og i nærkamp bekjempe, kan du alltid bli truffet fordi det er slik at melee-kamp generelt fungerer. Ikke å ha spilt veldig mye av Orignal Vs. System (men jeg visste hvordan jeg skulle spille), disse endringene synes å være for det meste som gjør det mye bedre generelt. Samtidig sving var et problem, og å miste flere tegn per sving var et problem, ikke at det var et problem å ikke oppnå kurven din. Så, generelt, applauderer jeg deg. Forhåpentligvis kommer dere til å snakke om OP snart (som en TO, it8217s viktig Som en vs system veteran finner jeg disse nye reglene spennende og innovative. Jeg prøvde å få litt av min yngre venna inn i vs i fjor, og mens de spilte den ok , de var noe som ble slått av med den tunge lærekurven. Dette forenkler mye, spesielt helsevesenet, noe som jeg skulle legge inn som en 8220custom8221-regel uansett: p Dette er veldig interessante ting. Jeg finner at begrepet å ha en Hovedpersonen i motsetning til utholdenhet skaper en luft av dekkbygging og gameplay rundt hovedpersonen, og nivåoppgangene er noe jeg vil ønske å høre mer om. Du nevnte ikke Equipment. Er det fortsatt en faktor med Thanos og Captain America i blande, ville jeg anta en kjole og orkeskjerm kan være i orden 8211 kanskje når de kommer opp. Eliminerer initiativ og de delte svingene er trolig den største forandringen jeg ser her. I dagene husker vi alle, spilleren med initiativ ville sette sin formasjon før motstanderen ville begynne sin egen bygning, og dermed gi motstanderen en fordel å se initiativet player8217s formasjon før angrepet. Og hver tur ville ende i utvinning, slik at begge spillerne var klare på neste tur. Nå ser det ut til at det ville spille mer som de tradisjonelle ressursspillene i det som er i spill, er det du fikk til gjenopprettingsfasen som nå skjer i begynnelsen av din tur, ikke på slutten av den felles svingen. Selv om det kan være den største tilpasningen for veteranspillere, burde de og de nye personene ikke ha problemer med å tilpasse seg tradisjonell sving. Det ser ut til at dette vil være eksklusivt å Marvel karakter akkurat nå. Er det noen planer om å velge andre franchiser med den håpløse suksessen til 2PCG Og vil det være kontant turneringer hos Gen Con Ser frem til denne vekkelsen. Jeg håper det går bra Det er en 10K hos Gen Con, og vi har definitivt planer om å bringe våre andre lisenser til Vs. System 2PCG. Jeg tror problemet med VS var den kommersielle strtaegyen og 8220pro kretsen8221, ikke spillmekanikken. Nå forandrer du spillet og holder 10k og pro8217s Beklager, men jeg får ikke det. Årsaken til formasjonsinitiativoppsettet var at personen som angrepet først hadde en fordel, slik at personen i forsvaret, uten initiativ, kunne å danne opp basert på angriperne dannelse. De personene uten initiativ hadde fortsatt en fordel, selv om de angrep sist, dannet sist osv. Det var balansert, i motsetning til alternerende fulle sving som i MTG hvor personen som går først, bare mister et kortdrag og kan angripe, med mindre spesialregler tillater det. Hvordan gjorde dere disse endringene i spillet og tror de var gode. SMH Here8217s en stemme for å få 8220more forklaring bak de enkelte endringene8221. (I8217m sikker på at Jeff har sett mange flere slike forespørsler over på Vs System Collective Facebook-gruppen) Jeg var ikke under noen illusjoner at en VS-omstart ville være akkurat det samme spillet, men disse oppdateringene er mindre en endring av det gamle spillet og mer en ny skapelse Det låner aspekter fra det opprinnelige VS-systemet. For meg er det ikke verdens ende og I8217m helt sikkert villig til å prøve dette spillet og ta sjansen til å lyse 50 i brann hvis jeg ikke liker det, men jeg tror at det kalles en relansering på dette punktet, er litt av strekk, spesielt når Målet innleggene weren8217t bare flyttet (dvs. 8220players nå begynner med 60 utholdenhet i stedet for 508221), men de var helt endret. I det minste selv om I8217d liker å forstå hvorfor det ble bestemt, burde dette være nærmer seg opprinnelige VS. Jeg får de generelle begjærene lagt ut i dette innlegget og fallgruvene som opprinnelig førte til at spillene falt, men det var hyggelig å se enda dypere inn i hva som førte til spesifikke endringer og hva det egentlige resultatet av slike enkeltpersoners endringer er. Jeg var under inntrykk dette skulle bli en relansering, ikke et helt nytt spill. Kompleksiteten og strategien som kreves for å spille dette spillet bra, er hvorfor jeg spilte det nesten 10 år siden. Og nå er det bare så annerledes utseende. To virkelig store spørsmål som aren8217t besvart her: 1) Bruker spillet fortsatt terskel som kostemekaniker, eller vil Plot Twists nå kreve ressurser til å spille 2) Vil tegnene fortsatt bruke det samme verdiskapningssystemet (55 for 3, 77 for 4, 99 for 5, 1212 for 6) som det gamle spillet jeg må si at regelen endres på overflaten virker som en god beslutning 8211 VS. Fikk ofte som en matteeksamen, ikke et spill. Jeg antar det siste spørsmålet ville være hvor mange tutorsrecur-kort kommer til å være i hovedspillet. Når dekk ble alle lærere, gjentatte og degenererte kombinasjoner, det var da du mistet meg som spiller. Så, vi trenger åpenbart fortsatt mer informasjon, men det er trygt å si at dette ikke er VS. Det er imidlertid interessant. Jeg tror jeg vil nyte å spille dette nye superhelte spillet. So8230 Jeg spilte aldri VS, men jeg har vært en del av andre TCGs som Magic siden begynnelsen. Jeg elsker å spille, men jeg er også en samler 8211 mitt spørsmål er 8211 Er det noe om dette spillet å klø på samlerhandleren kløe Folk klager over prisen på Magic-kort, men jeg kan garantere etter 20 års erfaring, hvis Magic-kortene ikke lenger har samlerbarhet eller pengeværdi, ville spillet ha massiv slipp av. So8230 noe i det nye VS-systemet for oss gamle skole samlere og handelsfolk Gi meg beskjed 8211 takk
No comments:
Post a Comment